Forum Forum miłośników Hondy modelu ACCORD Strona Główna
»
Generacja V
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Techniczne
----------------
Generacja II
Generacja III
Generacja IV
Generacja V
Generacja VI
Generacja VII
Inne problemy techniczne
Giełda
----------------
Samochody
Części
Inne
Allegro eBAY itp
OSZUŚCI
Dział Użytkowy
----------------
Paliwa&Spalanie
Lakiernictwo, blacharstwo&kosmetyka
Galeria
Zrób to sam
Zniżki dla forumowiczów
Modyfikacje
----------------
Mechaniczne
Stylistyczny
Car Audio
Pogawędki
----------------
Tu się witamy
Informacje o forum- uwagi, skargi, wnioski itp.
Nowości rynkowe
OFF TOPIC
Dowcipy
ŚMIESZNE LINKI
PRZYDATNE LINKI
Regulamin
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
borys
Wysłany: Wto 22:13, 01 Kwi 2014
Temat postu: check engine po zaślepieniu egr - accord V 2.0i ls aerodeck
Witam fanów Accorda,
chciałbym skorzystać z Waszego doświadczenia przy użytkowaniu modelu V generacji (CC7) i prosić o podpowiedź. Moje auto to Accord Aerodeck V 2.0i LS 136KM, 98 r. + sekwencyjna instalacja lpg
Problem:
Od kilku miesięcy, od czasu do czasu (nie przy każdej jeździe) zapalała mi się kontrolka check engine. Działo się to zazwyczej przy płynnej i stałej jeździe w okolicach 2000 obrotów na wysokim biegu. Po restarcie silnika na światłach kontrolka gasła i więcej nie pojawiała się podczas określonej jazdy. Wykonałem samodiagnotykę zgodnie z zaleceniami w linku - wymigało mi błąd systemu EGR.
Powstał wtedy problem - zaślepić czy czyścić? hmmm. Zaślepiłem drania używając do tego dedykowanej kwasoodpornej blaszki o grubości 1,5mm + nowa uszczelka (obie sprzedawane na allegro). Problem check engine jednak nie zniknął i w dalszym ciągu w tych samych oklicznościach pojawia się ten sam błąd (nr 12).
W związku z tym mam pytanie. Czy to normalne zjawisko i jeśli tak, to jak wyeliminować zapalający się check? Czy może jednak zrobiłem coś nie tak i w rzeczywistości błąd egr nie powinien się wyświatleć na desce po jego zaślepieniu?
Proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin